7 Redenen waarom CRM in de Cloud een goede keus is

Sommige ondernemers zijn huiverig over het online, oftewel, ‘in de cloud’ werken. Maar zijn hun zorgen wel terecht? Wij hebben op een rij gezet wat de voordelen zijn van Dynamics 365 CRM in de Cloud. 

1. Zorgeloze installatie, er is geen ingewikkelde software die geïnstalleerd moet worden op desktops of dure hardware die ervoor aangeschaft moet worden. Je data is na een data import door ons gelijk bereikbaar via internet.

2. Naadloze toegang, in de Cloud werken betekent dat jij en je collega’s altijd het CRM kunnen bereiken en bijwerken, ongeacht waar je je bevindt. Je bent flexibel en hebt de vrijheid om toegang te hebben tot je data wanneer je het nodig hebt.

3. Gemakkelijk te gebruiken, na de aanschaf van de software, die je op maandelijkse basis als een abonnement betaald, kun je aan de slag. Met een internetverbinding en een apparaat waar je graag mee werkt kun je inloggen. Het onderhoud aan de software wordt door Microsoft gedaan en support kan NIT Solutions leveren.

4. Betaalbaar, wij werken met een maandelijks bedrag dat je kunt ophogen of verlagen aan de hand van het aantal gebruikers. Zo zit je alleen aan kosten vast die je ook daadwerkelijk maakt.

5. Veiligheid, een veelgehoord argument om niet voor Cloud-based CRM te kiezen is de waarborging van veiligheid van data. Juist om deze reden zijn de veiligheidsmaatregelen voor cloud-based data veel stricter dan wat een zelfstandige onderneming zelf kan borgen.

6. Betrouwbaar, Microsoft maakt geautomatiseerde back-ups van je data in de Cloud om ervoor te zorgen dat jouw data altijd up-to-date is. Hiermee is ook de kleinste kans afgevangen dat een mogelijk uitval van de software jouw bedrijf dupeert en je je data kwijt bent.

7. Flexibel, de kans is groot dat je nu of in de toekomst met meerdere software oplossingen gaat werken. Je CRM in de Cloud hebben maakt het extra makkelijk om te integreren met deze software indien dat nodig zal zijn.

Samen sterk,
samen efficiƫnt.