Verbeteringen in dfhet systeem

Vandaag de dag houden we vaak vast aan ‘een functionele manier’ van werken. We zoeken in vele systemen naar die noodzakelijke informatie om de klant adequaat te kunnen helpen.

Ingewikkelde map structuren en de vele onoverzichtelijke (werk)processen dragen hier niet aan bij. Jij weet als geen ander waar de pijn zit. Dat het efficiënter ‘moet’ kunnen. Maar wat is de oplossing? Is dit herkenbaar? Dan zit je bij NIT Solutions goed! Ik ben Dion en ik vertel je graag meer.

NIT Solutions ontwikkelt zich waar verschillende vakgebieden samen komen. Als adviseur neem ik regelmatig een kijkje in de keuken bij diverse bedrijven. In verschillende branches, van productie, techniek tot aan dienstverlening, werken specialisten.
Dé experts in ieder vakgebied. Deze experts hebben echter niet altijd de juiste middelen om samen snel en efficiënt te werken. Voor iedere branche en iedere situatie overweegt NIT Solutions een oplossing binnen Microsoft Dynamics CRM Online. Is het de juiste oplossing en waarom? Dat zoek ik graag samen met mijn klanten uit.

Hoe werken we?
Samen onderzoeken we of en hoe Microsoft Dynamics 365 een toegevoegde waarde kan zijn voor jouw bedrijf. Hoe we de processen op de juiste wijze kunnen ondersteunen. Het sleutelwoord voor mij is dan ook ‘ondersteunen’.

Ik geloof oprecht dat een systeem nooit leidend mag zijn. Een systeem mag wel sturen. Het sturen van mensen in hét proces om samen sterk, samen efficiënt te zijn.

Het resultaat?
Betere (bedrijfs)prestaties in de breedste zin! Dat beloof ik jou!

Samen sterk,
samen efficiƫnt.