Over ons

Systemen mogen nooit leidend zijn, wel sturend. Dit is het uitgangspunt bij alle activiteiten van NIT Solutions. Samen zoeken wij uit hoe en waarom Microsoft Dynamics 365 de bedrijfspositie sterker kan maken. Het ‘waarom’ is een belangrijk aspect, het daagt zowel ons, als onze klant uit om kritisch te blijven op alle opties en mogelijkheden.

Wanneer de oplossing voor beide partijen helder is volgt de volgende stap: de implementatie. Tijdens de implementatie wordt ‘de fundering’ gelegd. Deze moet zo stevig zijn om zelfs een schuur, huis of wolkenkrabber op te kunnen plaatsen. De basis en structuur staat. De specialisten van NIT Solutions komen vervolgens in actie om jouw medewerkers zo snel en efficiënt mogelijk te laten starten. Zo worden er trainingen gegeven en handleidingen opgesteld. Vanaf dat moment is jouw bedrijf ‘ready to grow’.

Het is goed om te weten dat de service en dienstverlening hier niet op houden. Juist niet. NIT Solutions blijft proactief haar klanten ondersteunen. Nieuwe initiatieven worden naar voren gebracht. Alles met maar één doel: nog sterker worden. De nieuwste ontwikkelingen worden door ons op de voet gevolgd. We vertalen deze naar praktische oplossingen. NIT Solutions heeft hiervoor zeer goed contact met Microsoft.

Zo efficiƫnt mogelijk.

Onze werkwijze

 1  Werkproces in kaart brengen

We bekijken eerst de handelingen die nu plaatsvinden binnen uw organisatie.

 2  Mogelijkheden en wensen bekijken

Aan de hand van de handelingen en uw wensen bekijken we wat voor functionele toevoegingen er zijn voor een nog efficiënter werkproces. Wat niet nodig is, gebruiken we ook niet.

 3  Oplossing zichtbaar maken

Met de juiste functionaliteiten die voor uw bedrijf van toepassing zijn wordt één CRM-pakket samengesteld en aangeboden.

 4  Proof of concept met offerte

Samen kijken naar hoe uw CRM-oplossing eruit komt te zien en hoe het gaat werken. Daarbij bespreken we de offerte.

 5  Implementatie voltooien

Het resultaat wordt toegepast binnen uw organisatie.

De partners

Het samenwerken komt niet alleen terug in het proces wat we met klanten doorlopen. Wij geloven ook in samenwerken met andere betrouwbare IT partijen, want samen staan wij sterker.

New Media 2Day

Vanuit Pand Noord in Amsterdam-Noord helpt NM2D hun klanten bij het zo efficiënt mogelijk inrichten van hun kantoo-rautomatisering.

Zij lopen voorop in het toepassen van innovatieve ontwikkelingen en zien het belang in van een simpele, veilige en goed opererende werkplek en backoffice.

IT Support Groep

Al 20 jaar grip op het ongrijpbare van ICT! IT Support Groep in Tilburg helpt klanten op een eigen en onderscheidende manier. Zij maken organisaties succesvoller met behulp van ICT. 

Het vakmanschap en de passie van de mensen voor het ICT-vak, zijn het professionele hart van IT Support Groep. Zij leveren daarmee een bijdrage aan de strategische en tactische doelstellingen van relaties. 

Tredion ICT & Telecom

Al 21 jaar actief in de ICT & Telecom markt, dat staat garant voor ervaring. Gevestigd in het centraal gelegen Gorinchem en een betrouwbare partner voor hun klanten.

Tredion maakt de vertaalslag en stelt u in staat om ICT en Telecom als middel te gebruiken om overal, slimmer en veiliger te werken.

Samen sterk,
samen efficiƫnt.

Contactgegevens

Stationsweg 25
4205 AA Gorinchem

T 020 - 237 49 58
E info@nitsolutions.nl

Heeft u een vraag?